Tisdags och lördagsTema-vardagslyx  

Posted by Sjubarnsmamma in

Veckans tisdag och lördagsstema är Vardagslyx.
Vardagslyx för mig är när alla barnen är samlade. Det händer inte så ofta nu för tiden då barnen börjar bli stora o har sina aktiviteter. Sällan de är på samma plats samtidigt...*ler*...

Fler foton om vardagslyx hittar du på

This entry was posted on tisdag 7 april 2009 at tisdag, april 07, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 kommentarer

Då förstår jag verkligen att du tar tillfällena i akt när dom kommer!

// Kram Anna

7 april 2009 kl. 09:02

Det var en hel hop med barn där, så det kan jag nog tänka mig att det är svårt att samla alla på en gång!!

7 april 2009 kl. 09:32

Å vlken härligt stor familj, underbart :)

7 april 2009 kl. 10:19

Underbart att ha alla samlade, men som du skriver.. det händer inte så ofta nu för tiden.. hos mig heller.. alla har sitt.
Fint foto på de dina:)
Ha de fint i Vårtiden/Pialotta

7 april 2009 kl. 11:22

Oj, så många barn du har. Det måste kännas tyst när de är ute, så jag förstår att du tycker att det är roligt att ha alla samlade. /Amanda

7 april 2009 kl. 15:43

Skicka en kommentar