Torsdagsreflektion-v16  

Posted by Sjubarnsmamma in



Vi har haft besök i veckan. Min mamma o hennes sambo + min syster har varit här på besök. Vi firade påsk tillsammans. Barnen har påsklov denna veckan. De brukar ha lovet veckan innan påsk men inte i år. Barnen har pysslat i skolan. Det har varit kycklingar och påskägg. Min 11 åriga dotter o hennes klass gjorde stora påskägg av ballonger som de hängde i ett stort träd mitt på torget. Den gula som ligger ner till vänster på en gren är min dotters

Resultatet ser ni här nedanför.


Fler TorsdagsReflektioner hittar ni HÄR

This entry was posted on torsdag 16 april 2009 at torsdag, april 16, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 kommentarer

Undrar hur äggen kom så högt upp i trädet?

16 april 2009 kl. 21:17

Fint med Påskdekoration i träden ..
Nu är Påsken över för den här gången.
Ha de gott/Pialotta

17 april 2009 kl. 00:46

Vilket häftigt påskpynt! Den iden måste jag sno med mig till nästa år! Vad fyllde de ballongerna med? Vatten????

17 april 2009 kl. 09:27
ing-britt  

så fint de gjort och ett bra påhitt att göra påskägg av ballonger..kramiz

17 april 2009 kl. 16:51
Anonym  

Tjusigt! Finns en på Linköpings Stora Torg också. Den ligger ner när alla barn får pryda den och så reses den upp. Härlig tradition!

18 april 2009 kl. 08:33

Jag vet inte hur de fick upp "äggen" där faktist. De har blåst upp ballongen. Använd tapetklister o tidningspapper. Sen målade dom den.

18 april 2009 kl. 10:41

Skicka en kommentar